Icon Pocetna > Vijesti > News > Voze ˝slalom˝ ulicama Banjaluke
Icon Korisnik
Cao Gost
IP-Adresa: 3.143.17.128

Korisnicko ime
Lozinka
Icon Trazi na stranici
Voze ˝slalom˝ ulicama Banjaluke
Datum 02/02/2011 20:25  Clan Administrator  Posjete 979  Jezik Global
blusrcu.ba-Voze ˝slalom˝ ulicama BanjalukePojedinim banjalučkim ulicama, kao što su one najfrekventnije - Kralja Petra Drugog Karađorđevića, Vidovdanskoj i Ulici Mladena Stojanovića, vozači moraju voziti "slalom" automobilima zbog brojnih rupa i dubokih šahtova. Oni smatraju da je takvo stanje opasno u pogledu bezbjednosti saobraćaja, jer da bi


nekad izbjegli rupu ili šaht moraju preći u suprotnu traku, što predstavlja opasnost, a sličnog mišljenja su i saobraćajni stručnjaci.

Komentarišući ovakvo stanje pojedinih ulica u gradu, Milenko Jaćimović, predsjednik Udruženja za unapređenje bezbjednosti saobraćaja Banjaluka, kazao je da je dubina šahtova evidentna, te da o njihovoj nivelaciji treba voditi računa prilikom rekonstrukcije ulica.

"Šahtovi su duboki najviše u ulicama koje su rekonstruisane u zadnjih 20 godina", rekao je Jaćimović.

Prema njegovim riječima, rupe na kolovozu u gradu, kao i negativna nivelacija šahtova može da ugrozi vitalne dijelove vozila, poput točkova, krajnica, amortizera, ali i da izazove saobraćajnu nesreću.

"Lice koje doživi takvu nezgodu, a čiji je uzrok put, može da tuži nadležne organe za nadoknadu štete", naveo je Jaćimović.

Milenko Džever, dugogodišnji projektant izgradnje saobraćajnica u Banjaluci, rekao je da je uzrok prevelike dubine šahtova na pojedinim banjalučkim ulicama taj što u slučajevima kada vrše presvlačenje kolovoza ne vrše izdizanje šahtova, koji su posebni objekti.

"Može se konstatovati da je površina kolovoza u većini ulica centralnog područja grada u lošem stanju, a primjer su Vidovdanska, Kninska i druge ulice", kazao je Džever i naveo da se poklopci šahtova izvode u okviru kolovoznih površina i moraju biti ugrađeni po projektovanoj nivelaciji.

"U okviru smjernica za projektovanje i građenje puteva date su vrijednosti veličine neravnosti za novogradnju različitih slojeva, a granična vrijednost neravnina za habajuće slojeve iznosi jedan centimetar", kazao je Džever.

Banjalučanin Milan Branković, koji svakodnevno od kuće do posla prolazi ulicama Mladena Stojanovića i Vidovdanskom, kazao je da zbog oštećenog kolovoza Vidovdanskom ulicom mora voziti jedva 30 kilometara na sat.

"Kada idem Ulicom Mladena Stojanovića pa nastavljam Ulicom kralja Petra Prvog Karađorđevića vozim 'slalom' kako bih izbjegao šahtove i neravnine na kolovozu, a onda Vidovdanskom moram voziti najsporije da ne oštetim nešto na automobilu", kazao je ovaj Banjalučanin.

Prema njegovim riječima, još gore stanje je na kolovozu od Gradskog mosta prema Obilićevu, gdje dubina šahtova sigurno prelazi dozvoljenu.

U Administrativnoj službi grada Banjaluka kazali su da je u ovoj godini planirano investiciono održavanje nekoliko ulica u užem gradskom jezgru.

Naime, između ostalog, prema Programu zajedničke komunalne potrošnje za 2011. godinu planirano je investiciono održavanje ulica Kralja Petra Drugog Karađorđevića, Vidovdanske, te Ulice Mladena Stojanovića, za šta će biti izdvojeno ukupno 600.000 KM.

Izvor vijesti: Nezavisne

Nema Komentara.
Icon Susreti Banjalucana
Icon Ko je online?
US 3.143.x.x
US 54.36.x.x
US 13.58.x.x
CA 47.128.x.x
US 54.36.x.x
Unknown 213.186.x.x
US Google spider
Icon Anketa
Da li ćete izaći na lokalne izbore 2020. godine?
DA
NE
Icon Video Galerija
Thumbnail
Icon Foto Album
Icon Partneri
BLUSRCU Facebook
 
MemHT Portal is a free software released under the GNU/GPL License by Miltenovik Manojlo