TATINO NASLJEĐE 'Nedopustivo je da se oni koji su budžetski korisnici ponašaju kao da im je to tata u nasljeđe ostavio. Nemaš se kome žaliti, niko neće da te sasluša, ali zato kad treba isključiti struju, oni su tu istog časa. Jedini koji je normalno razgovarao je bio dispečer, gdje sam po njegovoj priči razumjela da je najveći problem taj, što dežurni radnici odu i ne vrate se na posao', kaže naša sagovornica. |
- Prilikom intervencija i žalbi na nestanke struje svaki put bi nam rekli da je kvar nastao zbog dotrajalih vodova koji idu preko šuma, a ne preko ceste - kaže ona i dodaje da živi u naselju koje je od centra grada udaljeno samo četri kilometra, a da često ostaju bez električne energije.
Takođe je istakla da je nakon nespjelih pokušaja da prijavi kvar, pokušavala call centru da uloži žalbu na rad dežurnih električara.
- Oko 21 sat kada smo vidjeli da struja zaista neće doći, pozvala sam call centar da uložim žalbu. Tom prilikom mi je dežurna operatorka rekla da žalbu mogu da uputim pisanim putem. Saznala sam sutradan da postoji i rukovodilac radne jedinice Elektro distribucije Banjaluka, Sreten Mirašljević. Pokušala sam da ga kontaktiram i porazgovaram sa njim o problemu koji imamo već 10 godina, ali u tome me je spriječila njegova sekretarica koja mi je spustila slušalicu - govori Ž.Č.
Novinar BLIN magazin je kontaktirao službu za odnose s javnošću Elektrokrajine, tom prilikom je rečeno da je portparolka ovog preduzeća Sonja Tovilović na godišnjem odmoru do kraja februara i da na naša pitanja ne mogu da odgovore. Službenica koja se javila na telefon ljubazno nas je uputila na adresu rukovodioca radne jedinice Elektro distribucije Banjaluka, Sretena Mirašljevića. Nekoliko puta smo pokušali da od gospodina Mirašljevića dobijemo odgovore na upit građana Šehera, međutim, ostali smo kratkih rukava.
Izvor vijesti: BLIN MAGAZIN